Video i nota prensa RTVVilafranca – Estudi pioner indicadors estratègics Cultura d’Empresa Institut d’Intangibles
Un model per resaltar la Cultura d’ Empresa com a palanca diferencial i estratègica per generar oportunitats de valor. Mitjançant la gestió i l’anàlisi simultani (tangible + intangible) de la manera de fer, actuar, decidir, organitzar-se, relacionar-se i explicar-se, ,arriba a obtenir una avantatge diferencial a partir de l’aconseguir una optimització del propòsit, del compromís i de la contribució, tant de l’organització com dels seus integrants, que es materialitza en la consecució de les estratègies i objectius proposats.
S’analitza de forma adaptada a la realitat de l’organització com es desenvolupa l’objecte social, intern i extern de la organització a partir de l’examinació de :
- Estrategia, objectius, polítics, plans de gestió i d’operació i seguiment. Monitorització i rendició de comptes.
- Creences i valors, comportament, estil de lideratge i trets diferencials de «personalitat organitzacional». Idiosincràsia.
- Coneixements, trets intelectuals, organització i funcionament, mitjans materials, procés de presa de decisions i gestió de la informació.
- Relacions i comunicació, mitjans emprats, feedback, aprenentatge i observació de tendències, maneres de conviure i gestió de conflictes.
Objetius del Programa
- Donar a conèixer els elements que configuren la «Cultura d’Empresa», tinguent en compte que «la personalitat corporativa» es pot alinear amb l’estatègia i els objectius de l’empresa.
- Donar a conèixer els criteris aplicables a cada element per a la seva implementació satisfactòria. Incorporar els objectius dels stakeholders (grups d’interés).
- Proposar la «visió integral» (tangible + intangible) que provoca resultats simultanis (tangibles + intangibles) per cada plà específic.
- Incorporar la rendició de comptes a partir de la seva monitorització, amb el control i seguiment dels indicadors de gestió proposats.
- Contemplar noves tendències organitzacionals (noves formes d’organització, de realitzar el treball, nous llocs i competències, etc.), de consum, de producció, etc.
- Desenvolupar formació especifica ad-hoc, programes de sensibilització, etc.
Destinat a : qualsevol organització, ja sigui pública, privada o mixta, amb o sense ànim de lucre que vulgui destacar i rescatar tot el seu potencial com a valor diferencial per generar resultats globals.
Col·laboradors / Participants
Comentarios recientes